تولدت 17 سالگیت مبارک خانوم رویایی من

عاشقتمممممم
Sunday, 17 Bahman 1395، 07:37 PM

تولدت مبارک گلم

امشب شب تولد توست.
شبی که ستاره ایی به اسمان زندگیم افزوده شد.
ستاره ای که می تواند همانند نقطه عطفی در زندگیت بدرخشد و نورانی تر از تمامی ستارگان شود.
امشب شب تولد توست.

کاش می توانستم آسمان شهر را به افتخارت ستاره باران کنم 
 کاش میتوانستم ماه را مهمان امشبت کنم 
کاش می توانستم بر سر راهت دریایی از گل نشانم، هوایت را پر از بوی عشق کنم.
کاش امشب کنارم بودی ریحانه خوش بوی من تا هر چی خوبی بود نثارت کنم، هر چه عشق بود به پایت بریزم،
هرچه غم است از زندگیت پاک کنم البته بوس هم بکنم وسط شاعرانه بوس لذت دارههه بووسس :) از زندگیت پاک کنم و هر چه زشتی از روزگارت محووووو
امشب شب تولد توست 
هدیه ات تمامی ستاره های اسمان
تمامی گلهای روی زمین
آواز هر چه پرنده خوش صداست(مثل جیک جیک خودت)
تمامی قلبم هدیه تو 
همه زوایای روحم و سراپای جان و تنم
کاش بپذیری عشقم را ،قلبم را ،روحم را ،... را خخخخ چون خیلی دوسش داری 
شب تولدت توست ، ستاره ها را تک تک ، به عشق تو شمردم.
تولدت مبارک تولدت مبارک


نوشته شده توسط ابوالفضل ریحانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تولدت مبارک گلم

Sunday, 17 Bahman 1395، 07:37 PM
امشب شب تولد توست.
شبی که ستاره ایی به اسمان زندگیم افزوده شد.
ستاره ای که می تواند همانند نقطه عطفی در زندگیت بدرخشد و نورانی تر از تمامی ستارگان شود.
امشب شب تولد توست.

کاش می توانستم آسمان شهر را به افتخارت ستاره باران کنم 
 کاش میتوانستم ماه را مهمان امشبت کنم 
کاش می توانستم بر سر راهت دریایی از گل نشانم، هوایت را پر از بوی عشق کنم.
کاش امشب کنارم بودی ریحانه خوش بوی من تا هر چی خوبی بود نثارت کنم، هر چه عشق بود به پایت بریزم،
هرچه غم است از زندگیت پاک کنم البته بوس هم بکنم وسط شاعرانه بوس لذت دارههه بووسس :) از زندگیت پاک کنم و هر چه زشتی از روزگارت محووووو
امشب شب تولد توست 
هدیه ات تمامی ستاره های اسمان
تمامی گلهای روی زمین
آواز هر چه پرنده خوش صداست(مثل جیک جیک خودت)
تمامی قلبم هدیه تو 
همه زوایای روحم و سراپای جان و تنم
کاش بپذیری عشقم را ،قلبم را ،روحم را ،... را خخخخ چون خیلی دوسش داری 
شب تولدت توست ، ستاره ها را تک تک ، به عشق تو شمردم.
تولدت مبارک تولدت مبارک
موافقین ۱ مخالفین ۰ 95/11/17
ابوالفضل ریحانه

نظرات  (۲)

17 Bahman 95 ، 19:43 ابوالفضل میرزایی
عالیه

سلام راه ارتباط با شما چیست خواهش میکنم مطلبی هست ک بیاد بگم ممنون

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی