تولدت 17 سالگیت مبارک خانوم رویایی من

عاشقتمممممم
Sunday, 17 Bahman 1395، 09:41 PM

عشقم دوست دارم

عشق من 
از من نپرس چقدر دوست دارم 
قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست 
خواستنت تمام شدنی نیست 
خواستنی تر میشوی هز لحظه 
تو تکرار نمیشوی ، این منم که دلبسته تر میشوم 




تولدت مبـــــــــــــــــــــارک 



گفتی اسیر عشقمی نگاه من مال خودت، قلبمو هدیه می کنم واسه شب تولدت.





وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم



همسر عزیزم
همیشه برقرار باش تا بی قرار نباشی
چرا که در تمام لحظه‌های سخت و مشکلات زندگی تو تنها تکیه گاهم هستی
دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک می‌گویم . . .



 


نوشته شده توسط ابوالفضل ریحانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

عشقم دوست دارم

Sunday, 17 Bahman 1395، 09:41 PM
عشق من 
از من نپرس چقدر دوست دارم 
قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست 
خواستنت تمام شدنی نیست 
خواستنی تر میشوی هز لحظه 
تو تکرار نمیشوی ، این منم که دلبسته تر میشوم 




تولدت مبـــــــــــــــــــــارک 



گفتی اسیر عشقمی نگاه من مال خودت، قلبمو هدیه می کنم واسه شب تولدت.





وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم



همسر عزیزم
همیشه برقرار باش تا بی قرار نباشی
چرا که در تمام لحظه‌های سخت و مشکلات زندگی تو تنها تکیه گاهم هستی
دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک می‌گویم . . .



 
موافقین ۰ مخالفین ۰ 95/11/17
ابوالفضل ریحانه

نظرات  (۱)

17 Bahman 95 ، 21:56 ریحانه
عشقممممم تو همه وجودمی نازنیمممم ممنون که امشب انقد حالمو خوب کردی ممنون که پیشمی همه کسم ممنون که هوامو داری جاینت من خیلی میخاممت همسرییییییی خرس منم فراموش نشه :) خخخخخ
پاسخ:
ای برو چشمممممممممم خرس هم میخرم برات گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی