تولدت 17 سالگیت مبارک خانوم رویایی من

عاشقتمممممم
Sunday, 17 Bahman 1395، 09:12 PM

ارزو قشنگ من تولدت مبارک ریحانه

تقدیم به عشق یکی یه دونه ام 

دست خط خودم :)





ـــــــــولدت مبارکـــــــــــ



امروز خورشید درخشان‌تر است


و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

فدات شم
و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین(ریحانه ابوالفضلش)

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

آغاز بودنت مبارک

تمام زندگیم تولدت مبارک







فدات شم



نوشته شده توسط ابوالفضل ریحانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
تقدیم به عشق یکی یه دونه ام 

دست خط خودم :)





ـــــــــولدت مبارکـــــــــــ



امروز خورشید درخشان‌تر است


و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

فدات شم
و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین(ریحانه ابوالفضلش)

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

آغاز بودنت مبارک

تمام زندگیم تولدت مبارک







فدات شم

موافقین ۱ مخالفین ۰ 95/11/17
ابوالفضل ریحانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی